sobota, 19 marca 2016

Amir




Motto: O wolność zawsze warto walczyć.
Imię: Amir (pelne Amiros ale nieznosi go) czasem mówią na niego Mir lub Ros. Ale większość Amir.
Pseudonim: Czasem mówią na niego Mir lub Ros. Ale większość Amir.
Płeć: basior
Wiek: 19 (jako człowiek...)
Charakter: Amir jest zwykle szczery i miły. Jednak czasem nie może się powstrzymać od złośliwie uwagi lub sarkazmu. Gdy potrzeba jest opiekuńczy. Jednak nie warto z nim zadzierać bo potrafi się nieźle wkurzyć. Jest zabawny ale nie gadatliwy. Nie pogardzi towarzystwem. Raczej miły i sympatyczny ale nie warto z nim zadzierać. Przy nowych znajomościach lekko tajemniczy. Cóż jego charakter można zaliczyć do tych o których nie można wiele powiedzieć. Może być zarazem romantyczny i opiekuńczy lub szalony i gniewny. Lubi zawierać nowe znajomości i całkiem dobrze mu to wychodzi.
Aparycja: Amir ma bardzo ciemną sierść. Jest niemal czarna. Jaśniejsze ma tylko uszy, są bardziej szare Jego oczy zmieniają się barwą z brązowych po czerwone. Po bokach ma lekko czerwone akcenty. Ma gęste futro. Jako człowiek ma bardzo ciemne brązowe włosy. Ma ciemne oczy i średnią karnacje. Cóż co więcej? Przyjrzyj mu się.
Historia: Zaczęło się od domu. Tak było ciekawie. Matka była szamanką w watasze. Ojciec jak to ojciec nie miał dla mnie czasu. Wychowywałem się w większości sam. Przyszedł czas na opuszczenie rodziny. Bla, bla, bla. Nie powiem że się nie cieszyłem. Ułożyło mi ze w końcu mogę się z tamtąd wyrwać. Mieszkałem w lesie. Polowałem. Zmieniło się tylko to, że byłem wolny. Kręciłem się tu i tam aż w końcu znalazłem to miejsce. Od razu je pokochałem. No i zostałem.
Żywioł: ogień, ziemia, wiatr
Moce:
  • Telekineza
  • Wór wiatrów - może wytworzyć silne wiatry
  • Kula ognia, lawy
  • Wiatroskrzydły - wiatr go pokrywa i "leci"
  • Czyściciel - może powalić wszystko w promieniu.....i zrównać z ziemią.
  • Gąski gąski do domu - może przywołać dowolne zwierzę.
  • Ogniki - może rozpalić ognisko lub mieć tzw. Ognika.
  • Ognisty wiatr - tzw. gorący podmuch. Np. robi się cieplej, parzy itp.
Stanowisko: gamma, zwiadowca, szpieg
Rodzina: czy ja wiem...
Zauroczenie: pomyślmy.....
Partner: szuka
Zainteresowania/umiejętności: Lubi sledzić kogoś. Ma z tego frajdę gdy nikt co nie zauważa. Jest w tym dobry. Lubi łuk ale radzi sobie raczej przeciętnie. Lubi jezdzić na koniach. Jeździ ponadprzeciętne. Czego on nie lubi.......
Dom: las
Przedmioty: Nóż
Inne: łuska orzechy zębami >.< (ale ciii)
Zdjęcia:
Kontakt: adastankiewicz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz